Producenci
Promocje
EMALIA BECKERS DESIGNER 0,5L KOLORY
EMALIA BECKERS DESIGNER 0,5L KOLORY
25,00 zł 19,99 zł
szt.
ALTAX Impregnat żywiczny 4,5l TIK
ALTAX Impregnat żywiczny 4,5l TIK
85,00 zł 79,90 zł
szt.
Beckers Designer Colour 2,5l  Light Grey
Beckers Designer Colour 2,5l Light Grey
69,99 zł 64,50 zł
szt.
MAKITA B-49389 ZESTAW WIERTEŁ I BITÓW 33 ELEMENTY
MAKITA B-49389 ZESTAW WIERTEŁ I BITÓW 33 ELEMENTY
65,00 zł 55,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.H.U. RAB-DOM
Raba Wyżna 507a

34-721 RABA WYŻNA

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

F.H.U. RAB-DOM
Raba Wyżna 507a

34-721 RABA WYŻNA

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

/public/assets//formularz_ostapienia_od_umowy.pdf

/public/assets//formularz_zgloszenia_reklamacji.pdf

 

Przesyłka w paczkomacie uszkodzona. 

Jak zgłaszać reklamację?

W tym przypadku obowiązuje regulamin operatora.  Zgodnie z § 5 obowiązującego Regulaminu świadczenia Usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o reklamacja może być zgłoszona bezpośrednio przy urządzeniu, z którego odbierana jest przesyłka.

W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. Odbiorca, korzystając z odpowiedniej opcji w urządzeniu ponownie umieszcza paczkę pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail odbiorcy, który jest zobowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji odbiorca ma możliwość odebrania przesyłki z oddziału. Na tej podstawie dział reklamacji stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej przyjęcia i w związku z tym podejmuje dalsze czynności.

Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z paczkomatu, wówczas musi się udać do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację. .Jednocześnie, na adres e-mail adresata przesyłany jest link do formularza reklamacyjnego. W celu złożenia oficjalnej skargi, niezbędne jest wypełnienie wskazanego formularza.


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl